Вітаю Вас, Гість
Головна » 2013 » Вересень » 20
Оцінювання є особливою стороною контролю, а педагогічна оцінка – його результатом. Оцінювання має ґрунтуватися на позитивному принципі, що передбачає врахування рівня досягнень учня, а не кількості його помилок. Оцінка виражається в оцінних судженнях і висновках учителя, які є її якісними (словесними, вербальними) показниками, або ж у балах, тобто кількісних показниках. 
Оцінювання -  процес встановлення рівня навчальних досягнень учня в оволодінні змістом предмета порівняно з вимогами чинних програм.      
Навчальна діяльність має дати дитині не лише знання, уміння й навички, а й сформувати в неї компетентності, що базуються на ... Читати далі »
Категория: Психологія на щодень | Просмотров: 1004 | Добавил: chemrmk | Дата: 20.09.2013

Прийоми оцінювання учнів 1-2 класів.
    
Радість успіху -це могутня емоційна сила,  від якої 
залежить бажання дитини бути хорошою . 
                                                                                                                                        В.Сухомлинський 
  
   Письмо, як один із видів мовленнєвої діяльності, тісно пов?язане із слуханням ... Читати далі »
Категория: Психологія на щодень | Просмотров: 4786 | Добавил: chemrmk | Дата: 20.09.2013 | Комментарии (0)


П'ятикласники... Ще вчора вони були маленькими, вчилися в окремому класі, ходили, мов каченята, за своєю першою вчителькою. Сьогодні вони підросли, посміливішали й бігають по всій школі, плутаючи кабінети. Вони вже дорослі. Але якою є ця дорослість?


... Читати далі »

Категория: Психологія на щодень | Просмотров: 1014 | Добавил: chemrmk | Дата: 20.09.2013 | Комментарии (0)


ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ

Цей період часто називають важким.

І дарма. Таким він буде лише то ... Читати далі »

Категория: Психологія на щодень | Просмотров: 1033 | Добавил: chemrmk | Дата: 20.09.2013