Вітаю Вас, Гість
Головна » Батьки і школа
1. Якщо Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це із класним керівником, шкільним психологом.
2. Якщо в родині відбулися події, що вплинули на психологічний стан дитини, повідомте про це класного керівника. Саме зміни в сімейному житті часто пояснюють раптові зміни в поведінці дітей.
3. Цікавтеся шкільними справами, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із конфліктів.
4. Допоможіть дитині вивчити імена нових учителів, запропонуйте описати їх, виділити якісь особливі риси.
5. Порадьте дитині в складних ситуаціях звертатися за порадою до класного керівника, шкільного психолога.
6. Привчайте дитину до самостійності поступово: вона має сама збирати портфель, телефонувати однокласникам і питати про уроки тощо. Не слід відразу послаблювати контроль за навчальною діяльністю, якщо в період навчання в початковій школі вона звикла до контролю з вашого боку ... Читати далі »
Категория: Батьки і школа | Просмотров: 496 | Добавил: chemrmk | Дата: 06.09.2013 | Комментарии (0)


Спробуйте спочатку розібратись у поведінці дитини, уважно її вислухайте, а потім уже дійте; ваше перше враження про те, що реально відбувається з дитиною, а отже, і ваша реакція, можуть бути неадекватними.

Реагуйте не на всі вчинки сина чи доньки, які вам не подобаються. Інакше ви досягнете лише того, що закріпите небажану поведінку дитини. Якщо ж ви звертаєте мало уваги, коли вона добре себе   поводить,   то   дитина сприйматиме це так: "Хочеш, щоб дорослі звернули на тебе увагу - дратуй їх".

... Читати далі »

Категория: Батьки і школа | Просмотров: 610 | Добавил: chemrmk | Дата: 30.11.2012 | Комментарии (0)


Слід продовжити ознайомлення вчителів і дітей з інформацією про прояви насильства, а також його наслідки. Особливу увагу варто приділити "легким" формам прояву насильства серед дітей, психологічному й економічному його видам. Зокрема, проводити серед педагогів навчальні заняття з діагностики "легких" форм насильства й реагування на нього, адже саме з них починається формування насильницького стилю поведінки дітей стосовно одне одного.

Варто не лише коригувати наявні форми поведінки дітей, а й формувати нові, переважно за допомогою власного прикладу, адже вчителі самі часом дозволяють собі такі прояви психологічного насильства як порівняння, навішування ярликів, ігнорування почуттів дітей.

... Читати далі »

Категория: Батьки і школа | Просмотров: 723 | Добавил: chemrmk | Дата: 30.11.2012 | Комментарии (0)