12:07 Засідання творчої групи «Крок за кроком» вчителів початкових класів | |
Засідання творчої групи «Крок за кроком» вчителів початкових класів на базі Свіршковецької ЗОШ І - ІІІ ст. Тема: Дидактичні ігри на уроках в початкових класах. Мета: Підвищувати пізнавальну активність учнів; формувати позитивний емоційний досвід і сприяти активізації розумової діяльності дитини; спонукати до творчості. Теорія: 1. Реферат на тему: "Застосування ігрових ситуацій на уроках математики." Свіршковецька ЗОШ І - ІІІ ст., Кушнір Т. П. 2. Реферат на тему: "Криниця цікавого навчання. Дидактичні ігри на уроках читання та математики." Чемеровецький НВК № 2, Кизима М. А. Практикум: 1. Відвідати урок з математики в 3 класі по темі "Застосування дидактичних ігор на уроках математики". Вишнівчицька ЗОШ І - ІІІ ст., Пазинюк В. В. Домашнє завдання: Скласти дидактичні ігри на уроках математики для учнів 3 - 4 класів. Методичні рекомендації Компетентність - складне особистісне утворення, що інтегрує відповідно до вимог певної діяльності знання, уміння, навички, особистий досвід її виконання, ставлення до процесу і результату, вона створює передумови для активних самостійних дій. Отже, компетентність не зводиться тільки до знань, окремих умінь і навичок, а належить до сфери складних умінь і якостей особистості. Завдання школи - самостійне здобуття учнями знань, умінь, навичок та компетентностей. Формування компетентностей учнів зумовлене не тільки реалізацією відповідного оновленого змісту освіти, але й адекватних методів та технологій навчання. Компетентістний підхід з'явився у відповідь на теперешній "знанієвий" підхід - розрив між знаннями та вміннями їх застосування під час розв'язку життєвих задач. А так, як компетентність - це результат когнитивного розвитку, а за словами французького психолога Ж. Піаже, що когнитивні здібності ми повинні самостійно конструювати через свої власні дії в навколишньому середовищі. Тому обговоривши дане питання члени творчої групи рекомендують:
Для розв'язанняцих задач вчитель має керуватися такими правилами, незалежновід стажу роботи, категорії, технології, яку вінвикористовує:
Привчайте учнів думати та діяти самостійно. Поступово відходьте від механічних переказів, до слівного відтворення. | |
|
Всього коментарів: 0 | |