11:47 Районний семінар-навчання заступників з навчально-виховної роботи з питань організації індивідуального навчання (+методичні рекомендації) | |
21 листопада 2012 року на базі Шидловецької ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся районний семінар-навчання заступників з навчально-виховної роботи з питань організації індивідуального навчання в класах з малою наповнюваністю учнів. Робота семінару стосувалася таких основних питань: 1. Організаційний аспект. Методичні засади організації індивідуального навчання в класах з малою наповнюваністю учнів. Проців Г.А.- завідувач РМК 2. Особливості індивідуального навчання дітей з особливими потребами та учнів, які навчаються за індивідуальним планом: спільне та відмінне . Повар Ю.М. - заступник начальника відділу освіти 3. З практики роботи дошкільного та загальноосвітнього навчального закладу. Управлінська та професійна вертикаль "Дитячий садочок - 1 клас". Юрчук О.П. - директор Шидловецької ЗОШ І-ІІІ ст. 4. З практики роботи педагогічного колективу. Відеофрагменти уроків:
5. Методичний тренінг. Порівняльний аналіз уроків. Кузнєцова Л.Р. - заступник з навчальної роботи Шидловецької ЗОШ І-ІІІ ст. 6. Проблемний стіл з питання семінару:досвід,проблеми ,шляхи їх вирішення. Головні спеціалісти відділу освіти, заступники з НВР 7. Підсумок семінару, вироблення методичних рекомендацій. Проців Г.А. - завідувач РМК Методичні рекомендації (за підсумками роботи семінару-навчання на базі 1. Індивідуальне навчання - це повноцінний процес навчання, аналогічний навчанню в звичайній денній школі. Основна відмінність полягає в тому, що учень займається один на один з викладачем, що дає можливість вибудовувати розклад занять так, як зручно. 2. Процес індивідуального навчання полягає в наступному:
3. Алгоритм дій учителя, для визначення кількості годин з навчальних предметів для учнів за індивідуальною формою навчання:
4. Педагогічним колективом навчального закладу планується організація дозвілля з учнями, які навчаються на індивідуальній формі навчання згідно рекомендацій, наданих профільним методистом. 5. В планах роботи методичних осередків передбачити питання організації індивідуальної роботи вчителя з учнем як відступ від проведення класичного уроку. 6. Проаналізувати таблицю обов'язкових видів фронтальних та контрольних робіт, визначити їх оптимальну кількість для класів з індивідуальною формою роботи. 7. Домашнє завдання для дітей за індивідуальною формою навчання добирати, спираючись на особливості дитини, а не кількість виучуваного матеріалу на уроці(диференціація). 8. У випадках, де можна спростити спосіб викладання матеріалу, що зробить його доступнішим для школярів (н-д: предмет "Я і Україна" 3-4 класи), передбачити не лише синхронний виклад матеріалу, а й виклад за частинами: спочатку суспільствознавство, потім - природознавство. -------------------------------------------------------------------------------------- Викачати презентацію "Індивідуальне навчання в процесі роботи школи" | |
|
Всього коментарів: 0 | |