Вітаю Вас, Гість
Головна » 2012 » Листопад » 22 » Районний семінар-навчання заступників з навчально-виховної роботи з питань організації індивідуального навчання (+методичні рекомендації)
11:47
Районний семінар-навчання заступників з навчально-виховної роботи з питань організації індивідуального навчання (+методичні рекомендації)

21 листопада 2012 року на базі Шидловецької ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся районний семінар-навчання заступників з навчально-виховної роботи з питань організації індивідуального навчання в класах з малою наповнюваністю учнів.


Робота семінару стосувалася таких основних питань:

1.     Організаційний аспект. Методичні засади організації індивідуального навчання в класах з малою наповнюваністю учнів.

  Проців Г.А.- завідувач РМК

2.    Особливості індивідуального навчання дітей з особливими потребами  та учнів, які навчаються за індивідуальним планом: спільне та відмінне .                                                     

Повар Ю.М. - заступник начальника відділу освіти
Антецька І.О.- завідувач ПМПК

3.     З практики роботи дошкільного та загальноосвітнього навчального закладу. Управлінська та професійна вертикаль "Дитячий садочок - 1 клас".

Юрчук О.П. - директор Шидловецької ЗОШ І-ІІІ ст.

4.    З практики роботи педагогічного колективу.

Відеофрагменти уроків:

  • англ.мова-1 клас - Вус С.М. (самоаналіз фрагмента з виходом на індивідуальне планування );
  • математика -3 клас - Олійник Т.Л.
  • фізика - 7 клас - Блонська Г.Б.
  • українська література - 7 клас - Мостіпака І.В.  

5.    Методичний тренінг. Порівняльний аналіз уроків.   

Кузнєцова Л.Р. - заступник з навчальної роботи Шидловецької ЗОШ І-ІІІ ст.           

6.    Проблемний стіл з питання семінару:досвід,проблеми ,шляхи їх вирішення.

Головні спеціалісти відділу освіти,  заступники з НВР

7.    Підсумок семінару, вироблення методичних рекомендацій.

  Проців Г.А. - завідувач РМК

Методичні рекомендації
з питань організації індивідуального навчання в класах з малою наповнюваністю учнів

(за підсумками роботи семінару-навчання на базі
Шидловецької ЗОШ І-ІІІ ступенів 21.11.2012 року)

1.    Індивідуальне навчання - це повноцінний процес навчання, аналогічний  навчанню в звичайній денній школі. Основна відмінність полягає в тому, що учень займається один на один з викладачем, що дає можливість вибудовувати розклад занять так, як зручно.

2.    Процес індивідуального навчання полягає в наступному:

  • для дитини складається розклад занять з урахуванням можливостей учня і побажань його батьків.
  • розклад  уроків є гнучким, він може коригуватися протягом усього навчального року.
  • iвидкість проходження матеріалу безпосередньо залежить від здібностей дитини, але зазвичай вона вища, ніж при групових заняттях. Цьому можна дати пояснення - учень, перебуваючи наодинці з викладачем, повністю занурюється в процес навчання, не соромиться ставити питання, якщо щось не зрозуміло, не відволікається на спілкування з однокласниками.

3.    Алгоритм дій учителя, для визначення кількості годин з навчальних предметів для учнів за індивідуальною формою навчання:

3.1. Визначаємо пропорційний розподіл годин: години базового компонента відповідного класу ділимо на кількість годин, передбачених індивідуальною формою навчання (1-4 класи -  5 год; 5-9 класи - 8 год; 10-11 класи - 12 годин на тиждень)

3.2. Години з кожного навчального предмета ділимо на число, яке вийшло в результаті першої дії

3.3. Визначаємо кількість годин за семестр (І семестр, ІІ семестр)

3.4. Складаємо розклад на семестр (І семестр, ІІ семестр).

4.    Педагогічним колективом навчального закладу планується організація дозвілля з учнями, які навчаються на індивідуальній формі навчання згідно рекомендацій, наданих профільним методистом.

5.    В планах роботи методичних осередків передбачити питання організації індивідуальної роботи вчителя з учнем як відступ від проведення класичного уроку.

6.    Проаналізувати таблицю обов'язкових видів фронтальних та контрольних робіт, визначити їх оптимальну кількість для класів з індивідуальною формою роботи.

7.    Домашнє завдання для дітей за індивідуальною формою навчання добирати, спираючись на особливості дитини, а не кількість виучуваного матеріалу на уроці(диференціація).

8.    У випадках, де можна спростити спосіб викладання матеріалу, що зробить його доступнішим для школярів (н-д: предмет "Я і Україна" 3-4 класи), передбачити не лише синхронний виклад матеріалу, а й виклад за частинами: спочатку суспільствознавство, потім - природознавство.

--------------------------------------------------------------------------------------

Викачати презентацію "Індивідуальне навчання в процесі роботи школи"

Переглядів: 1247 | Додав: chemrmk | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]