17:14 Районний проблемний семінар вчителів математики | |
16 листопада 2012 року на базі Жердянської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся районний проблемний семінар вчителів математики з проблеми: "Створення умов для підвищення пізнавальної активності учнів, реалізація здібностей, інтелектуального і творчого потенціалу школярів. На семінарі розглядалися такі питання: 1. Реалізація принципу активності учнів у навчанні:
Бойко М.І., методист РМК 2. Спрямованість навчально-виховного процесу на досягнення результатів:
Бойко М.І., методист РМК 3. Обмін досвідом роботи:
Учасники семінару 4. Практична реалізація проблеми семінару на уроках математики в 5 і 8 класах Жердянської ЗОШ І-ІІІ ступенів. Барабаш Л.В., Жердянська ЗОШ І-ІІІ ступенів 5. Самоаналіз та аналіз уроків Барабаш Л.В., Жердянська ЗОШ І-ІІІ ступенів 6. Вироблення методичних рекомендацій. Підведення підсумків. Бойко М.І., методист РМК --------------------------------------------------------------------------------- Методичні рекомендації районного проблемного семінару
2. На основі правильної побудови змісту навчання та врахування логіки навчального процесу створювати об'єктивні можливості активної пізнавальної роботи учнів та вдосконалення роботи мислення, забезпечувати зростання творчої уваги та інтенсивного розвитку здібностей учнів. 3. Для забезпечення активізації пізнавальної діяльності учнів активізувати такі механізми діяльності інтелекту:
4. З метою активізації пізнавальної діяльності учнів та розвитку їх творчого мислення використовувати технології проблемного й активного навчання. 5. Розв'язання задач здійснювати шляхом узгодження їх з життєвою необхідністю, науковою, технічною і виробничою задачею, що випливають із об'єктивної логіки предмета і життя. 6. Формулюючи проблеми, проблемні питання слід звертати увагу на те, щоб вони спиралися і на досвід, і на знання, які вже має дитина, та спрямовувати її думку в русло знань, які потрібні для розв'язання проблеми. 7. Запроваджувати проблемне навчання на всіх етапах уроку: на етапі вивчення нового матеріалу, в процесі повторення навчального матеріалу, під час закріплення і на момент визначення домашнього завдання. 8. При системному використанні проблемного методу навчання вчити учнів самостійно приймати рішення та їх виконувати; підбирати аргументи, відстоюючи свою позицію; вичленовувати з матеріалу головне, корисне, цікаве, другорядне. Учасники семінару | |
|
Всього коментарів: 0 | |