Районний проблемний семінар вчителів математики - 18 Листопада 2012 - Чемеровецький районний методичний кабінет
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2012 » Листопад » 18 » Районний проблемний семінар вчителів математики
17:14
Районний проблемний семінар вчителів математики

16 листопада 2012 року на базі Жердянської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся районний проблемний семінар вчителів математики з проблеми: "Створення умов для підвищення пізнавальної активності учнів, реалізація здібностей, інтелектуального і творчого потенціалу школярів.

На семінарі розглядалися такі питання:

1. Реалізація принципу активності учнів у навчанні:

  • розвиток інтелектуальних здібностей і мислення учнів;
  • формування загальнонавчальних умінь і пізнавальних інтересів;
  • мотивація навчальної діяльності та формування мотивів учіння;
  • посилення зв'язку навчання з життям і підвищенням рівня самостійності учнів.

Бойко М.І., методист РМК

2. Спрямованість навчально-виховного процесу на досягнення результатів:

  • основні напрямки діяльності вчителів при підготовці до конкурсу МАН та конкурсу " Кенгуру";
  • підготовка до конкурсу " Вчитель року - 2014";
  • результати районної олімпіади з математики.

Бойко М.І., методист РМК

3. Обмін досвідом роботи:

  • Використання найвпливовіших чинників активізації пізнавальної діяльності учнів (наочності, емоційності, самостійної роботи, індивідуалізації та рефлексії власних дій);
  • Розвиток навчально-пізнавальної компетентності учнів.

Учасники семінару

4. Практична реалізація проблеми семінару на уроках математики в 5 і 8 класах Жердянської ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Барабаш Л.В., Жердянська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Мізун В.М, Жердянська ЗОШ І-ІІІ ступенів

5. Самоаналіз та аналіз уроків

Барабаш Л.В., Жердянська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Мізун В.М., Жердянська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Учасники семінару

6. Вироблення методичних рекомендацій. Підведення підсумків.

Бойко М.І., методист РМК

---------------------------------------------------------------------------------

Методичні рекомендації районного проблемного семінару
вчителів математики на базі Жердянської ЗОШ І-ІІІ ст.


1. Посилити роботу над реалізацією положень Концепції математичної освіти та рекомендацій серпневого методичного об'єдання вчителів математики "спрямованість освіти на найповнішу реалізацію здібностей, інтелектуального, духовного і творчого потенціалу учнів, їх життєдіяльність, що зумовлюється їх розумовими здібностями й активністю"

2. На основі правильної побудови змісту навчання та врахування логіки навчального процесу створювати об'єктивні можливості активної пізнавальної роботи учнів та вдосконалення роботи мислення, забезпечувати зростання творчої уваги та інтенсивного розвитку здібностей учнів.

3. Для забезпечення активізації пізнавальної діяльності учнів активізувати такі механізми діяльності інтелекту:

  • процес уваги - шляхом індивідуального підходу до учня та залучення його до самостійної роботи;
  • процес сприймання - шляхом підвищення емоційного стану учня;
  • процес запам'ятовування - шляхом формування рефлексії власних дій;
  • процес абстрактного мислення - шляхом запровадження засобів унаочнення.

4. З метою активізації пізнавальної діяльності учнів та розвитку їх творчого мислення використовувати технології проблемного й активного навчання.

5. Розв'язання задач здійснювати шляхом узгодження їх з життєвою необхідністю, науковою, технічною і виробничою задачею, що випливають із об'єктивної логіки предмета і життя.

6. Формулюючи проблеми, проблемні питання слід звертати увагу на те, щоб вони спиралися і на досвід, і на знання, які вже має дитина, та спрямовувати її думку в русло знань, які потрібні для розв'язання проблеми.

7. Запроваджувати проблемне навчання на всіх етапах уроку: на етапі вивчення нового матеріалу, в процесі повторення навчального матеріалу, під час закріплення і на момент визначення домашнього завдання.

8. При системному використанні проблемного методу навчання вчити учнів самостійно приймати рішення та їх виконувати; підбирати аргументи, відстоюючи свою позицію; вичленовувати з матеріалу головне, корисне, цікаве, другорядне.

Учасники семінару


Переглядів: 481 | Додав: chemrmk | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]