Засідання творчої групи «Крок за кроком» вчителів початкових класів - 22 Листопада 2012 - Чемеровецький районний методичний кабінет
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2012 » Листопад » 22 » Засідання творчої групи «Крок за кроком» вчителів початкових класів
12:07
Засідання творчої групи «Крок за кроком» вчителів початкових класів

Засідання творчої групи «Крок за кроком» вчителів початкових класів на базі Свіршковецької ЗОШ І - ІІІ ст.

Тема: Дидактичні ігри на уроках в початкових класах.

Мета: Підвищувати пізнавальну активність учнів; формувати позитивний емоційний досвід і сприяти активізації розумової діяльності дитини; спонукати до творчості.


Теорія:

1. Реферат на тему: "Застосування ігрових ситуацій на уроках математики."

Свіршковецька ЗОШ І - ІІІ ст., Кушнір Т. П.

2. Реферат на тему: "Криниця цікавого навчання. Дидактичні ігри на уроках читання та математики."

Чемеровецький НВК № 2, Кизима М. А.

Практикум:

1. Відвідати урок з математики в 3 класі по темі "Застосування дидактичних ігор на уроках математики".

Вишнівчицька ЗОШ І - ІІІ ст., Пазинюк В. В.

Домашнє завдання:

Скласти дидактичні ігри на уроках математики для учнів 3 - 4 класів.


Методичні рекомендації
з питання формування предметно - математичної компетентності на уроках
математики в початкових класах

Компетентність - складне особистісне утворення, що інтегрує відповідно до вимог певної діяльності знання, уміння, навички, особистий досвід її виконання, ставлення до процесу і результату, вона створює передумови для активних самостійних дій. Отже, компетентність не зводиться тільки до знань, окремих умінь і навичок, а належить до сфери складних умінь і якостей особистості.

Завдання школи - самостійне здобуття учнями знань, умінь, навичок та компетентностей. Формування компетентностей учнів зумовлене не тільки реалізацією відповідного оновленого змісту освіти, але й адекватних методів та технологій навчання. Компетентістний підхід з'явився у відповідь на теперешній "знанієвий" підхід - розрив між знаннями та вміннями їх застосування під час розв'язку життєвих задач. А так, як компетентність - це результат когнитивного розвитку, а за словами французького психолога Ж. Піаже, що когнитивні здібності ми повинні самостійно конструювати через свої власні дії в навколишньому середовищі.

Тому обговоривши дане питання члени творчої групи рекомендують:

  • розвивати на уроках математики в першу чергу такі види мислення як: сприймання, пам'ять, формування понять, уявлень, логіки та розв'язування задач;
  • формувати в дітей наукові поняття, вміти їх класифікувати, давати правильні означення, називати предмет за даним означенням, що формується в початковій школі;
  • формувати математичні поняття, які є невід'ємною складовою розвитку абстрактного і логічного мислення учнів;
  • для формування ключових компетентностей впроваджувати в практику роботи інтерактивні технології;
  • навчання математики спрямовувати на забезпечення в учнів розвитку процедур узагальнення, порівняння, конкретизації, абстрагування, аналізу та синтезу;
  • формуючи дійовий компонент математичної компетентності, створювати для учнів оптимальні умови для поступового переходу від дій під керівництвом учителя до самостійних, даючи їм змогу самим шукати шлях розв'язання пізнавальних та практичних завдань;
  • встановити ділові партнерські стосунки між учителем і учнем (діалоговавзаємодія)

Для розв'язанняцих задач вчитель має керуватися такими правилами, незалежновід стажу роботи, категорії, технології, яку вінвикористовує:

  • Головним є не предмет, якому ви навчаєте, а особистість, яку ви формуєте.
  • Не предмет формує особистість, а вчитель своєю діяльністю, пов'язаною з вивченням предмета.
  • На виховання активності не шкодуйте ні часу, ні зусиль.
  • Сьогоднішній активний учень - завтрашній активний член суспільства.
  • Ставте учнів у ситуації, котрі вимагають виявлення та пояснення розбіжностейміж фактами, що спостерігаються, та наявним знанням.
  • Допомагайтеучням оволодіти найбільш продуктивними методами навчально-пізнавальноїдіяльності, навчайте їх вчитися.

Привчайте учнів думати та діяти самостійно. Поступово відходьте від механічних переказів, до слівного відтворення.

Переглядів: 573 | Додав: chemrmk | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]