Вітаю Вас, Гість
Головна » 2012 » Жовтень » 25 » Семінар вчителів фізики
17:06
Семінар вчителів фізики

23 жовтня   на  базі  Більської  ЗОШ І-ІІІ ст. відбувся районний проблемний семінар вчителів фізики по проблемі "Реалізація компетентнісного  підходу  та  формування  навчально-пізнавальної  компетентності  на  уроках  фізики"

На семінарі розглядалися такі питання:  

1.    Компетентнісний  підхід  та  формування    навчально-пізнавальної  компетентності  учнів    згідно  нового  Державного  стандарту  базової  і  повної  загальної  середньої  освіти,  затвердженого  23.11.2011 р.

Бойко  М.І.  -  методист  РМК

2.    Зміст  фізичного  та  астрономічного  компонентів  та  державні  вимоги  до  рівня  загальноосвітньої  підготовки   учнів  в  освітній  галузі   "Природознавство"  (згідно  з  новим  Державним  стандартом).

Бойко  М.І.  -  методист  РМК
Бабич  М.А.  -  Красноставська ЗОШ І-ІІІ  ст.

3.     Спрямованість  навчально-виховного  процесу  на  досягнення  результатів:

  • Підготовка  до  конкурсу  "Вчитель  року  - 2013";
  • Основні  завдання  вчителів  та  учнів  при    підготовці до  олімпіади  з  фізики;
  • Основні  напрямки  діяльності  вчителів  та  учнів  при  підготовці  до  конкурсу  МАН.

Бойко  М.І.  -  методист  РМК
Пентій  В.М. -  Вишнівчицька ЗОШ І-ІІІ  ст.

4.    Обмін  досвідом  роботи:

  • Формування  особистості, здатної  до  самореалізації,    через  набуття  різних  видів  компетентностей;
  • Розвиток  навчально-пізнавальної  компетентності  учнів.

Учасники  семінару

5.  Практична  реалізація  проблеми  семінару  на  уроці  фізики  в  9 класі  Більської  ЗОШ І-ІІІ ст.

Найчук  О.А. - Більська  ЗОШ І-ІІІ ст.

6.    Самоаналіз  та  аналіз  уроку.

Найчук  О.А. - Більська  ЗОШ І-ІІІ ст.
Учасники  семінару

7.     Вироблення  методичних  рекомендацій.  Підведення  підсумків.

Бойко  М.І.  -  методист РМК
Учасники  семінару

---------------------------------------------------------------------

Методичні  рекомендації  районного  проблемного  семінару
вчителів  фізики  на  базі  Більської  ЗОШ І-ІІІ  ст.


1. При  здійсненні  комплексного  підходу  працювати  над  посиленням  прикладного, практичного  характеру  навчання.

2. При  формуванні загальнопредметних  компетентностей   керуватися  державними  вимогами  до  рівня    загальноосвітньої  підготовки  учнів  в   освітній  галузі  "Природознавство"  згідно   з  Державним  стандартом  базової  і  повної  загальної   середньої освіти.

3. При  вивченні  фізики  працювати  над  формуванням  таких  предметних  компетенностей.

  • Формування  в  учнів  системи    фізичного  знання  на  основі    сучасних  фізичних  теорії  і  розвиток  у  них здатності     застосовувати  набуті  знання  в  пізнавальній  практиці;
  • Оволодіння   методологією  природничо-наукового  пізнання  й    науковим  стилем  мислення, усвідомлення  сутності   фізичної  картини  світу  та  застосування  їх  для    пояснення  різних  фізичних  явищ  і  процесів;
  • Формування  в  учнів  загальних  методів  та  алгоритмів  розв'язування  фізичних  задач  різними  методами,   евристичних  прийомів  розв'язання  проблем  адекватними  засобами  фізики;
  • Розвиток  в  учнів  узагальненого  експериментального  вміння  вести  природничо-наукові  дослідження  методами   фізичного  пізнання  (планування  експерименту, вибір  методу   дослідження, вимірювання, обробка  та  інтерпретація   одержаних  результатів);
  • Формування  наукового світогляду  учнів, екологічної  культури, розуміння  ролі  фізичного  знання  в  житті  людини  й  суспільному  розвитку.  

4.     При  формуванні  навчально-пізнавальної   компетентності  забезпечувати  наявність  таких  компонентів:

  • Мотиваційний  -  ставлення  до  навчання;
  • Змістовий  -  знання, уміння, навички;
  • Процесуальний  - способи  здійснення  діяльності  на  різних  рівнях складності.

5.    При  формуванні  й  розвитку  навчально-пізнавальної  компетентності   дотримуватися  слідуючих  умов:

  • Організація  самостійної  пізнавальної  діяльності,  вибудовування   її  в  повному  циклі:  постановка  цілей, планування, аналіз, рефлексія, самооцінка;
  • Застосування  методів  активного, проектного,  дослідницького, проблемного,  інтерактивного, евристичного  навчання,  методів  розвитку  критичного  мислення  з  урахуванням  вікових  і   психічних особливостей  учнів;
  • Створення позитивного  психологічного  клімату;
  • Встановлення  суб'єкт-суб'єктних  відносин  між  учителем  та   учнями, заснованих  на  рівності    позицій   партнерів  зі   спілкування,  що  призводять  до  їх  самореалізації  й  саморозвитку;
  • Реалізація   багатосторонньої   комунікації;
  • Актуалізація  й  включення  в  зміст занять  суб'єктного  досвіду  учнів.

Переглядів: 772 | Додав: chemrmk | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]