Вітаю Вас, Гість
Головна » 2012 » Листопад » 30 » РЕКОМЕНДАЦІЇ, ЯКІ ДОЦІЛЬНО ВПРОВАДЖУВАТИ НА БАЗІ ШКОЛИ З МЕТОЮ ЗАПОБІГАННЯ ПРОЯВАМ НАСИЛЬСТВА СЕРЕД ДІТЕЙ
11:23
РЕКОМЕНДАЦІЇ, ЯКІ ДОЦІЛЬНО ВПРОВАДЖУВАТИ НА БАЗІ ШКОЛИ З МЕТОЮ ЗАПОБІГАННЯ ПРОЯВАМ НАСИЛЬСТВА СЕРЕД ДІТЕЙ

Слід продовжити ознайомлення вчителів і дітей з інформацією про прояви насильства, а також його наслідки. Особливу увагу варто приділити "легким" формам прояву насильства серед дітей, психологічному й економічному його видам. Зокрема, проводити серед педагогів навчальні заняття з діагностики "легких" форм насильства й реагування на нього, адже саме з них починається формування насильницького стилю поведінки дітей стосовно одне одного.

Варто не лише коригувати наявні форми поведінки дітей, а й формувати нові, переважно за допомогою власного прикладу, адже вчителі самі часом дозволяють собі такі прояви психологічного насильства як порівняння, навішування ярликів, ігнорування почуттів дітей.


Необхідно, щоб педагоги навчилися правильно ідентифікувати насильство як у своїй поведінці, так і поведінці дітей, щоб сформувати єдиний погляд на наявну проблему.

Варто ознайомити суспільство із загальноприйнятим у світі поняттям "нехтування потребами дитини", яке є більш широким з огляду на розуміння проблеми насильства над дітьми.

Слід запровадити механізми аналізу ризиків виникнення насильства серед дітей у кожній конкретній школі.  

Необхідно розробити план дій щодо розв'язання проблеми насильства та запровадити систему постійного відстежування випадків і насильства серед дітей, виявлення дітей-агресорів, організувати системну роботу з ними фахівців, індивідуально та у групах. Залучати і до такої роботи фахівців-психологів. Будь-яка бесіда з дитиною-агресором має базуватися на загальнолюдських цінностях. Важливо і не залишити поза увагою батьків таких дітей, проте краще таку роботу проводити спільно із соціальними службами, особливо у випадку і виявлення кризового стану сім'ї. Також потрібна робота із класним колективом, яка має плануватися і реалізовуватися згідно із загальною програмою корекції поведінки та надання допомоги дитині-агресору.

Створити на базі школи алгоритм реагування на випадки насильства.


Категорія: Батьки і школа | Переглядів: 974 | Додав: chemrmk | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]